Pagina's

zaterdag 5 april 2014

All About Nude - Essence // review

Wat was ik blij dat ze dit palette eindelijk terug hadden bijgevuld bij Kruidvat! Ik nam het meteen mee omdat ik al zoveel goede reviews erover heb gelezen.





Zoals je ziet bevat het palette een mix van matte en glinsterende kleuren. Ook zijn er niet alleen bruintinten, die je normaal in een nude-palette verwacht, maar ook paarse en roze tinten.



1. Een witte kleur met lichte glitters en een goede pigmentatie. Perfect als highlighter.
2. Een lichtroze, matte kleur met een heel goede pigmentatie. Met een veeg komt er al enorm veel oogschaduw af. Bovendien voelt deze heel zacht aan, bijna als stof.
3. Een roze kleur met bruine tinten en een beetje glitter. Deze kwam er wat minder goed af maar geeft alsof een hele mooie kleur en dekking.
4. Een roze tint met glitters. Deze pigmentatie was heel wat minder want voor een beetje kleur heb je al enkele lagen nodig. Volgens mij is het vooral de bedoeling dat het hierbij vooral om de glitters gaat.
5. Een bruine, matte kleur. Ook deze kwam er gemakkelijk af en heeft een prima dekking.
6. Een paarse kleur met glitters. Deze heeft een goede pigmentatie en geeft een mooie donkerpaarse kleur.

Ik ben er heel tevreden mee. Vooral kleur 2 was heerlijk om te gebruiken, deze voelde zo zacht aan! Met dit palette kan je een zachte look creƫren met de lichtere kleuren en als je wil nog wat harder maken met de donkere kleuren.

Dit palette is te koop bij oa Kruidvat voor 3.59 euro.

-XOXO, Eva-

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook echt een heel mooi palette. De granberry kleur vind ik ook echt prachtig. Zo'n kleur wil ik zeker nog in mijn stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik moet echt naar de Kruidvat binnenkort! Wat een mooie kleuren! :o
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb deze ook, vind ik een erg fijn palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een superleuk palette is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi palette! Zeker voor zo'n fijn prijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen