Pagina's

maandag 3 maart 2014

Winactie: HEMA maskertjes (AFGESLOTEN)

Eind vorige week was het zo ver: ik had 50 volgers op Bloglovin'! Zoals beloofd volgt er nu een winactie.




Wat kan je winnen?
Als je wint krijg je twee gezichtsmaskers van HEMA opgestuurd. Ik koos voor het Fruity Feast Mask en het Warm Honey Mask.


Fruity Feast Mask: dit kleimasker met perzik, abrikoos en granaatappel helpt dode huidcellen op milde wijze verwijderen en zorgt voor een schone, gladde en zachte huid.


Warm Honey Mask: dit warme masker geeft een intensieve verzorging en koelt na het aanbrengen langzaam af. Na gebruik voelt de huid weer zacht, schoon en gehydrateerd aan.

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
-Volg mij op Bloglovin'
-Like dit bericht op Bloglovin'
-Vertel hieronder in een reactie dat je meedoet en vermeld je e-mailadres, je e-mailadres mailen mag ook naar hernameiseva@hotmail.com

De winactie loop tot en met maandag 24 maart!


-XOXO, Eva-

7 opmerkingen:

  1. Hilde Vander Elst3 maart 2014 om 17:57

    Ik doe graag mee ! hilde.vanderelst@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :) ik doe mee. Mijn mail:hvtjuh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeej, lijkt me heel fijn! Mijn huid is momenteel super gevoelig, dus ik doe heel graag mee. Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ik houd van maskertjes! :) Ik doe mee. Ik volgde je al via Bloglovin, en heb nu dit bericht geliked.
    dinjadonut@gmail.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee! Mijn e-mailadres plaats ik liever niet openbaar; komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winactie, ik doe heel graag mee! Ik volgde je al op Bloglovin en heb het bericht geliked. Mijn e-mailadres is: vanessablogt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik heb alle dingen gedaan en doe graag mee en mijn mail is naomifidder@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen