Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Shoplog // 01


Deze middag had ik even tijd en natuurlijk moest ik wat make-up kopen. Ik kocht het essence 'all about nude' pallet. Het was altijd uitverkocht maar nu hadden ze het eindelijk! Deze kost 3,59 euro en is oa te koop bij Kruidvat. Daarna ging ik door naar de HEMA en daar kocht ik de 'eye make-up cleansing oil'. Nu ik wat meer oogschaduw begin te gebruiken leek dit me wel handig om alles netjes te verwijderen. Deze kost 1,95 euro. Als laatst ging ik langs bij de Yves Rocher. Ik had nog een bon voor gratis nagellak, maar telkens als ik hem wou afhalen hadden ze hem niet! Nu was hij dus eindelijk binnen en kreeg ik hem mee. Voor een flesje van 5,5 ml betaal je 4,45 euro, mijn gratis flesje bevat 3 ml.

Van welk product wil je als eerste een review zien?

-XOXO, Eva-

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Ik wil van alles wel graag een review zien maar ben toch het meest benieuwd naar de nagellak :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het all about nudes is echt een goed palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook wel graag een review van de nagellak zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, die nagellak lijkt me erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen