Pagina's

zondag 23 februari 2014

Red lipstick // HEMA vs essence

Rode lippenstift bestaat in alle vormen en kleuren. Toch is het een basisstuk in je make-uptas: het staat heel klassevol, krachtig en vrouwelijk. Maar welke is nu de beste? Ik testte de Moisturising Lipstick van HEMA (nummer 19), en de nieuwe lipstick van essence (nummer 01: Coral Calling).


essence
 
Als eerste de lipstick van HEMA. Omdat het een heel felle kleur is, volstaat een dun laagje. De lipstick kleurt je lippen mooi rood en blijft lang zitten. Bovendien hydrateert hij je lippen en voelt hij erg zacht aan. Als je van heel erg fel rood houdt, is dit zeker iets voor jou!


HEMA
essence
En nu de lipstick van essence. Deze is wat subtieler en minder rood, maar meer naar het koraal/oranje toe. Hij geeft minder kleur af dus je mag best een dikke laag smeren. Ook deze blijft lang zitten, maar heeft minder het hydraterende effect dat de HEMA lipstick heeft. Als je de lipstick van HEMA wat te fel vindt voor jou, kan je best gaan voor die van essence.

essence
Ik vind beide lipsticks erg mooi en heel budgetvriendelijk (3,50 euro voor HEMA en nog geen 3 euro voor essence). Ook zijn ze allebei mat en dat is heel populair tegenwoordig. Het ligt er dus aan wat je zelf leuk vindt: een felle rode kleur (HEMA) of een subtielere koraalrode kleur (essence).


-XOXO, Eva-

5 opmerkingen:

  1. Leuk ik ben ook gek op de hema lipsticks ze worden steeds beter en mooier! Ik vind de HEMA zelf mooier bij je staan hij staat wat ja blijer en hij valt meer op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik vind die van de HEMA persoonlijk ook de leukste, omdat die wat feller is, maar essence is leuker voor een neutralere look :)

      Verwijderen
  2. Leuk! Dan ga ik binnenkort eens naar de Hema :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey! Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award!! Kijk hier voor meer info! http://lifewithlafeurna.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen