Pagina's

woensdag 26 februari 2014

30 secret it-girl (silky touch blush) - essence // review

In mijn Kruidvat shoplog konden jullie al lezen dat ik een nieuwe (mijn eerste) blush kocht. Ik koos voor de silky touch blush van essence in de kleur 30 'secret it-girl'.







De blush heeft een zalmroze/oranje kleur met subtiele glitters. Er komt erg veel poeder van af, dus goed afschudden is de boodschap! Als je net zoals mij een blush-noob bent, kan je best eerst een tutorial zoeken op youtube, ik gebruikte deze:



De truc om strepen te vermijden is goed uitsmeren. Aangezien dit nogal een felle kleur is, moet je dus zeker extra goed uitwrijven met je brush. (Ik gebruikte de Blush Brush van essence). De blush geeft een mooie, natuurlijke blos op je wangen zonder echt te veel op te vallen.
zonder blush
met blush
Van de glitters merk ik persoonlijk niet veel, maar dat hoeft ook niet voor mij. Verder vind ik het een leuk kleurtje en vooral makkelijk om mee te werken, eenmaal je het uitwrijven een beetje onder de knie hebt. Ik vind dat het vooral leuk staat bij felrode lipstick, omdat die mijn gezicht wat bleker maakt.



Tot slot is de blush ook nog eens heel budgetvriendelijk: voor nog geen 3 euro kan je hem al kopen!

Overige make-up: 
Moisturising Lipstick (nummer 19) - HEMA
Nagellak: 05 Light Your Fire - Catrice
Le Colossal Volum' Express Mascara - Maybelline New York
Eye Contour (01 Black Velvet) - 2B


-XOXO, Eva-

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kleur! Ik ga binnenkort ook maar even een kijkje nemen ik heb op het moment een dure blush maar hij is bijna op dus ik wil een goedkopere blush alleen ik kan dezelfde kleur niet vinden die ik nu heb.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen